Elállás a vásárlástól
- 1. Amíg a csomagot nem adtuk át a futárszolgálatnak (ill. nem vette át személyesen a csomagot)
- 2. Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálat munkatársának (de Ön még nem kapta meg)
- 3. Ha már átvette a csomagot
- 4. Rendelés át nem vétele (amennyiben elállási szándékát nem jelezte felénk)
- 5. Letölthető elállási nyiltakozat
Amennyiben a megrendelés leadása után meggondolta magát, és mégsem kívánja megvásárolni a termékeket,
a következő lehetőségek állnak a rendelkezésére:
1. Amíg a csomagot nem adtuk át a futárszolgálatnak (ill. nem vette át személyesen a csomagot):
Vegye fel velünk a kapcsolatot, telefonon, vagy e-mailben és töröltesse a leadott rendelését (kérjük, hogy a megrendelés azonosítóját is mellékelje).
Ha előre fizetéssel történt a megrendelés leadása, akkor az Ön által megadott bankszámlára visszautaljuk a teljes befizetett összeget.
II.
2. Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálat munkatársának (de Ön még nem kapta meg):
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és töröltesse a rendelését. Az előre befizetett összeget visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra. Az úton lévő csomaggal kapcsolatos további teendőkről azután tudunk felvilágosítást adni, hogy felvettük a kapcsolatot a futárszolgálattal.
III.
3. Ha már átvette a csomagot:
A csomag kézhezvételét követő 14 napon belül jelezze felénk elállási szándékát, személyesen, telefonon, e-mailben, vagy postai úton (ehhez töltse ki az elállási nyilatkozatot, és küldje vissza postai úton (Cím: Balogh Olivér, 5630 Békés, Daru u. 2), vagy e-mailben (szatenvarazs@gmail.com).
Az átvett csomag visszaküldésének díja minden esetben(!) a Vásárlót terheli, ezt az összeget nem kötelességünk megtéríteni!
A megrendelés árának visszatérítése:
- Amennyiben az egész csomagot visszaküldi, és mi azt kézhez kaptuk, és meggyőződtünk arról, hogy minden általunk küldött termék hiánytalanul és sértetlenül szerepel a csomagban, akkor az Ön által eredetileg kifizetett teljes összeget (a termék árát, ill. a házhozszállítás és esetleges utánvét díját) visszautaljuk a megadott bankszámlára.
- Ha csak egyes termékeket küld vissza, és mi ezt kézhez kaptuk, és meggyőződtünk a visszaküldött termékek állapotáról,
akkor csak(!) a visszaküldött termékek árát utaljuk vissza az Ön által megadott bankszámlára.
NE UTÁNVÉTTEL adja fel a visszaküldött csomagot, mert akkor nem áll módunkban átvenni azt!
A visszaküldés címe:
Balogh Olivér
5630, Békés
Daru u. 2
IV.
4. Rendelés át nem vétele (amennyiben elállási szándékát nem jelezte felénk):
Az ÁSZF ide vonatkozó pontja alapján:
6.8. Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.
Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.
Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.
Amennyiben utánvétes rendelését nem veszi át:
- A termék telephelyünkre történő visszaérkezését követően az Ön rendelésének állapotát Utánvétes rendelését nem vette át-ra állítjuk, majd töröljük. Ezután a webshopunkba beépített automatizmus következtében, mennyiben a jövőben vásárolni kíván tőlünk, a rendszerünk az utánvétes fizetési módot az Ön számára nem fogja felkínálni.
- Amennyiben előre fizetett rendelését nem veszi át:
A futárszolgálat a csomagot egymást követően több alkalommal is megpróbálja Önhöz eljuttatni, amennyiben ezt nem sikerül végrehajtania, a csomagot visszaszállítják telephelyünkre. Mi a lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Az Ön lehetőségei:
- eláll a vásárlástól: mi visszautaljuk Önnek a teljes vételárat (beleértve a szállítási költséget is)
- a megvásárolt termékek újbóli kiküldését kéri: ebben az esetben a termékek árát már nem kell újra kifizetnie, azonban az újra kiküldés díját kiszámlázzuk Önnek.
Az elállásról részletesen az ÁSZF-ben tájékozódhat.
Ha bármilyen kérdése lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.
DOWNLOAD
Elállási nyilatkozat minta letöltése: LINK